måndag 29 mars 2010

Uppsving!

Jag kan med glädje berätta att min lilla butik Hemlängtanhar fått ett rejält uppsving! Jag håller på att sy så symaskinen glöder.....Förra veckan fick jag ett uppdrag att komma hem till en kund som har en strandvilla där hon ville att jag skulle komma med förslag och måtta hennes ALLA fönster för att sedan räkna på och komma med en offert på hur mycket det skulle kosta henne med tygpriset och arbetskostnad för att JAG skulle fixa det till henne, helst före påsk.......
Jag fick dock förskottsbetalning på halva summan ( som är 5-siffrigt belopp ) och har snart gjort klart till det näst sista rummet, har det största kvar och skall dit på onsdag fm.
Nu skall vi strax äta middag som är uppdelad i tre delar idag, Ida åt innan hennes fotbollsträning, jag och Ella skall äta nu och Micke senare när han kommit hem från sitt gym-pass. ( han har börjat träna igen idag.....beach 2010 kanske? ) Jag kommer att skriva mera när jag har tid.............Mycket har hänt!

2 kommentarer:

  1. Men såååå kul!! Glad för din skull!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare!!

    SvaraRadera