söndag 13 september 2009

Så-mycket-som-möjligt-på-en-dag!


Jaha, dagen är äntligen till ända får man väl ändå ha rätt att säga när bilen, jag och familjen ränt runt från plats till plats på aktiviteter från kl.9.30 tills nukl.20.30 idag på diverse idrottsaktiviteter! Mickes match med KB65 var visst en sömnig tillställning enligt honom själv där de förlorade i sudden efter att en lagkamrat gav!! bort pucken i egen zoon till motståndarna när matchuret stod på 5 minuter, eftersom att han trodde att det skulle vara paus då och sen fortsättning i 5 minuter till!! Hjärnsläpp eller? Snöpligt blev det iallafall och idag fick min goa "surgubbe" 2 min utvisning också och mäktade med en assist, i frånavaro av radarkompisen Tommy som jobbade civilt idag.

Nåväl, Nord och Syd tog slut inatt, sorgligt och rörande sista avsnitt och jag kommer verkligen att sakna det, får hoppas att min andra favorit "Lilla huset på prärien" återkommer strax!

Men oj, vad Ella blev mallig idag när hon och lagkompisarna fick varsin medalj, diplom och godispåse för väl genomförd fotbollssäsong! Sen blev det varsin festis och kaka innan vi tackade för i år. På tisdag börjar hon på Sports Academy och då börjar dom med fotboll.

Ida:s lag vann kvällen match borta mot Skorped och shit vad långt det var till Skorped och det var vi föräldrar och myggorna som hejade på när dom krossade hemmalaget med 1-7 ! På torsdag är det sista matchen för säsongen. Nä nu börjar en ny svensk kriminalserie och dom brukar vara bra. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar