torsdag 10 september 2009

Sjukvård!

Jaha, då har jag varit på Domsjö vårdcentral och fått dropp med järntillskott. Detta behöver jag då jag som många andra "unga" kvinnor har dåliga järndepåer. Nästa vecka är det dags igen. Imorgon skall jag göra en gastroscopi där doktorn skall kolla att min nyopererade matstrupe fungerar som den ska, risken finns att den har dragit ihop sig för mycket och därför har jag lite svårt att få ned maten.
Inget kul så där på en "Fredags-mys" dag men jag får hoppas det går hyffsat, skall inte ha narkos denna gång utan skall klara detta som en "stor tjej" nu.
Fredags-myset blir i Lilla Mosjön hos Susanne och Bertil med barn, vi skall uppvakta henne i förskott, hon fyller år på söndag.

1 kommentar:

  1. En test om det går....välkommen iaf till bloggens underbara värld och lycka till imorgon! Kram Anna

    SvaraRadera