torsdag 5 november 2009

Dags för dag nummer 2

Idag är det dags för dag nummer 2 i affären som är öppen kl.10-17. Jag ser framemot denna dag eftersom det var så kul i tisdags när jag öppnade men jag vågar inte hoppas att det kommer någon kund, jag har ju inte annonserat ännu. Jag får väl se om reportaget i tidningen 7 har någon genomslagskraft!?!
Jo jag vet en mamma från Ida:s innebandy som skulle komma på eftermiddagen men det är länge dit....
Annars tänkte jag stryka lite tvätt medan jag har öppet, jag hör ju om det mot förmodan skulle dyka upp någon!
Idag skall Ella följa med en ny kompis hem efter skolan och Ida skall också följa med kompis så jag blir solo hela dagen, ovanligt att båda är borta. Micke skall till Bjästa i em. och träna.
Igår blev det byte av sängkläder, tvätt, lite jobbmail och en bokad tågresa till Formex-mässan i Stockholm i Januari m.m sen var dagen bara puts väck. Jag och barnen låg i min säng och kollade på Bonde söker fru och sen kom jag aldrig upp något mera. Micke tog en löprunda i mörkret igår...
Jag hoppas jag får ljusen jag har beställt till butiken idag eller imorgon för dom såg så fina ut på bild.
Nä, nu skall jag inte svamla mera, det är dags att hyffsa till sig lite, affärskvinna som jag är.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar