tisdag 3 november 2009

Premiären!!!


Premiären dvs. öppningen av butik Hemlängtan är avklarad och allt har gått över förväntan!

Jag hade en blygsam förhoppning om ett par stycken "gäster"som kanske skulle ha tid med lilla mig och min stora dröm.....

Men det blev inte riktigt som jag tänkt mig, det kom 18st besökare och tillsammans handlade dom en hel del så jag känner mig otroligt glad och tacksam och jag fick så många blommor och lyckönskningar så jag blev överrumplad!

Tänka sig att det finns premiärlejon i Domsjö också......

I morse var en reporter och en fotograf här från tidningen 7 och tog bilder på mig i butiken och gjorde en intevju inför mitt öppnande.

Annars så började dagen med att Gunnar kom med en blombukett för att önska mig lycka till och sedan fortsatte det med en jämn ström hela dagen med Hans och Linda, Theres, susanne och Bertil ( fick en jättestor korg med frukt från hennes företag Frukt på jobbet ) och sedan komm Anne-Lie, Cathrine, Inga och Anna, Ingela och Osman med Zebastian och till sist Ulla och Katarina. Jag fick blommor av nästan alla och jag hade dagen till ära burit ned kaffemaskinen ( har skaffat the-behållare också ) och bjöd på chokladbitar och gelehallon till så det var en dag att minnas......

Nu har Ella varit på Sport-Academin och tränat inomhusfotboll med Micke och Ida som åskådare så jag har haft en välbehövlig "mamma-timme".

Jag ser framemot torsdag då har jag öppet igen och hoppas naturligtvis på besökare även då för det här var superkul, verkligen!

Jag skall sätta in några bilder på butiken så snart jag kan! Bilden ovan är från shoppingcentret i Grenoble ifjol när dom julskyltade.

1 kommentar:

  1. Hej igen trevligt att premiären blev lyckad,snygg bild du satte in.Jag trodde nästan att det var hemma hos er,men jag kände inte riktigt igen mig.VI får väl ta en titt i butiken till helgen det ska bli trevligt.Ha det så bra på din lediga dag/svärmora

    SvaraRadera